Schule-Marnitz

Website der Regionalen Schule mit Grundschule Marnitz

OVERVIEW

This web page schule-marnitz.de currently has a traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have audited thirteen pages inside the site schule-marnitz.de and found zero websites referring to schule-marnitz.de.

SCHULE-MARNITZ.DE RANKINGS

This web page schule-marnitz.de has seen varying amounts of traffic all through the year.
Traffic for schule-marnitz.de

Traffic ranking (by month) for schule-marnitz.de

Traffic ranking by day of the week for schule-marnitz.de

WHAT DOES SCHULE-MARNITZ.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of schule-marnitz.de Mobile Screenshot of schule-marnitz.de Tablet Screenshot of schule-marnitz.de

SCHULE-MARNITZ.DE HOST

Our web crawlers detected that the main page on schule-marnitz.de took two thousand one hundred and sixty milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider schule-marnitz.de not secure.
80.150.6.143

I caught that this website is weilding the CM4all Webserver server.

Schule-Marnitz

Website der Regionalen Schule mit Grundschule Marnitz

CONTENT

This web page schule-marnitz.de states the following, "Unsere Schule, klein und groß, gemeinsam stark für die Zukunft." Our analyzers saw that the website said " 20 Jahre Regionale Schule Marnitz 1995 - 2015." The Website also said " Liebe Besucher, wir haben Ferien und sind in der Zeit vom 27. 2015 nicht zu erreichen! Impressionen von der Berusorientierungsmesse 2015. Impressionen vom Festakt 20 Jahre Schule Marnitz. Vier - Kampf in der Grundschule." The website's header had Marnitz as the most important optimized keyword. It is followed by Schule, Mecklenburg, and Vorpommern which isn't as highly ranked as Marnitz. The next words schule-marnitz.de used was Regionale Schule. Regionalschule was included but could not be viewed by web engines.

SUBSEQUENT WEBSITES

Primarschule MatzingenHome

Wir begrüssen Sie auf der Webseite der Primarschule Matzingen. Auf unserer Homepage finden Sie alle wichtigen Informationen zu den verschiedenen Schulhäusern wie auch Organisatorisches zu Vereinskalender. Informationen der Schulleitung und aus den Quartalsbriefen finden Sie hier.

Schule Maur

Berichte der Fachstelle für Schulbeurteilung.

Schule Meggen

Schule Meggen das sind rund 600 Kinder vom Kindergarten bis zur Sekundarschule mit über 80 Lehrpersonen. Eine transparente Information und Kommunikation innerhalb und ausserhalb der Schule ist uns wichtig. Sie finden hier die wichtigsten Informationen. Rund um die Schule Meggen sowie Einblicke in unseren Schulalltag. Wir freuen uns auf Ihre Besuche! Megger Sporttag am 5.

Schulgemeinde Meistersrüte

Telefon 071 787 43 53. April, führten wir wieder unseren traditionellen Sporttag durch. Die Jahresrechnung 2014 ist unter nachfolgendem Link einzusehen.